قیمت پرده زبرا

Wiki Article

در این مدل ها اگر زیر پنجره با ارتفاع کمتر کابینت و یا کمدی نصب شده باشد، شما دیگر نمی‌توانید پرده های خود را یک تکه سفارش دهید و باید حتما آن را دو تکه کنید.

همچنین قبل از سفارش نیز می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تلفن و یا واتس آپ ارتباط برقرار کرده و از مشاوره و راهنمایی لازم جهت انتخاب مدل و اندازه گیری صحیح بهره مند شوید.

پرده کلاسیک که در گذشته به عنوان پرده سلطنتی شناخته می‌شد ویژگی‌هایی مانند همان پرده سلطنتی دارد.

در این گونه موارد می‌توانید از این محصول در آشپزخانه خود استفاده کنید.

در بازار این دستگاه با نام‌های بارکد زن، لیبل زن، چاپگر بارکد، بارکد پرینتر و چاپگر بارکد استفاده می‌شوند.

گاهی زیبایی در سادگی است. در ضمن پرده های ساده و بی نقش و نگار به بزرگ تر نشان دادن منزلتان هم کمک می کند، اگر پذیرایی کوچکی دارید می توانید پرده زبرا ساده نصب کنید این پرده ها کم جا و سبک هستند.

پرده زبرا چاپی: در این نوع از پرده زبرا شما می‌توانید طرح‌ یا تصاویر دلخواه خود را با بالاترین کیفیت روی آن چاپ کنید.

برای چاپ لیبل با حجم متوسط مناسب است و در شرکت‌ها و ادارات با حجم کاری متوسط کاربرد دارد. 

همچنین می‌توانید به وسیله اکسسوری های خاص مانند استفاده از دالبرهای پارچه‌ای و رزینی و همچنین کتیبه‌های چوبی و پی وی سی می توانید پرده خود را برای پذیرایی تزئین کنید.

ارسال پیام تماس با ما ارتباط با ما بازدید حضوری × راه های ارتباط با ما

در مکان‌های کاری مانند اتاق کار یا دفتر، پرده زبرا مشکی به حالت حرفه‌ای و مدرن اتاق کمک کرده و برای تمرکز و کارآیی بیشتر پرده زبرا جدید مفید است.

سبد خرید خالیه! میتونی از این قسمت محصولات رو ببینی دیدن محصولات

مقاومت در برابر حرارت: اگر زبرا در نزدیکی دستگاه‌های گرمایی قرار دارد، باید از مواد مقاوم در برابر حرارت استفاده شود تا از آسیب به پرده جلوگیری کند.

پرده زبرا گل‌دار: یکی از انواع پرکاربرد پرده زبرا طرح‌دار است. به دلیل لطافت فضای آشپزخانه، پرده زبرا گل‌دار انتخابی مناسب است.

Report this wiki page